Hej på er allihopa!

Nu har det hänt saker sedan sist, jag hittade en jacka, jättefin tyvärr dubbelt så dyr som jag hade tänkt men men jag kommer säkert att ha den i 10 år så vad sjutton det får man ta om man inte vill frysa......

Men det var inte riktigt det jag skulle berätta för er, i onsdags började jag nytt jobb. Jag har blivit en Ulla-Bella. Jag jobbar fortfarande kvar på Kvinnokliniken, vilket är så himla skönt för man kommer till jobbet och ser kända ansikten varje dag. Jag har börjat som administrativt stöd till vår TF Kvinnoklinikschef. Jag jobbar fortfarande 50%, 4 timmar varje dag och som ett försök till min rehabilitering kommer jag att få prova detta först i 2 mån och om det fungerar, dels måste jag och min chef kunna jobba tillsammans och om min kropp pallar, så är det till den 30 juni i första hand. Allt har gått med raketfart men efter de här första dagarna känns det helt ok, dagarna räcker inte till bara, allt är så roligt!!

Idag ska vi fara och gratulera min svärmor som fyller år, vi ska få middag (fast egentligen är det väl vi som ska bjuda henne på middag) och kanske blir det tårta. Min svärmor är jätteduktig på att laga mat, ibland förstår man inte varför hon jobbar på kontor när hon är som en hel cateringfirma alldelens själv. Hon testar och lagar och bakar jättefina tårtor. Så jag hoppas hon har gjort något gott till ikväll. (Fast det gör hon ju jämt)

Nej nu får ni ha en Fortsatt Trevlig Helg!!

Kram Kram

Kommentera

Publiceras ej