Japp jag har varit på Birsta, idag igen!!
Igår var jag tvungen att fara dit för lille sonens skor hade pajat, det är ett mysterium med dessa kardborrar som bara går sönder.
Skorna var inköpta på Skopunkten, vilket jag också hade tänkt med de som skulle bli sonens nya skor, men icke sa nicke, eller rättare sagt Eric. Det fanns inga skor som dög där inte, fick han inte samma skor han haft då fick det vara.
Så jag tog pengarna och for vidare med surmulen son till Stadium där även fadern anslöt sig till shoppingen.
Hittade ett par jättefina Goretex för 399 kr som kostat 599, men strl 33 var liten och strl 34 var för stor, och nu en ännu mera sur son.
Vi for vidare till Birstahuset, och mutade med lite mat i form av pizza för att se om det skulle gå bättre att hitta skor. 
Efter maten gick vi till Intersport och där hittade fadern skor men inte sonen.
Vidare till Din Sko och där fanns flera par, fast inga som föll sonen i smaken, han skulle bara till Lekplaneten, men det skulle handlas skor, så till slut efter mycket tjurande fick vi ett par med oss därifrån och en gråtande son som nu helt plötsligt lovade att var snäll bara han fick gå till Lekplaneten, men nu gällde det att vara hård förälder och inte ge med sig....
Idag passade jag och min mamma på att fara iväg till Birsta när barnen var på skolan. Det blev först Barnens hus, vi köpte en Bobbycar med släp till lille kusinbarnets dop. 
Vi passade också på att göra Ikea, kollade in Birstahuset, mamma handlade lite julklappar (hon är snart färdig och jag har inte börjat) sedan åt vi lunch på Charm. 
Det var en mysig dag! Bara jag och mamma.
Sov Gott!! Vi ses imorn!!!

1 kommentarer

Eva-Lena

14 Nov 2008 14:30

Hej hopp! Har helt enkelt glömt bort att läsa din blogg på länge men jag lovar att bättra mig. Det finns en annan blogg som facinerar mig mycket mer - du vet vems!! Kram och trevlig helg! E-L

Kommentera

Publiceras ej